Оптові постачальники дропшиппінг Україна
 Чим дропшипінг відрізняється від інтернет-магазинів та філій?

Подобно дропшиппингу, онлайн-бизнес включает в себя общие онлайн-продажи (интернет-магазины) и филиалы. Чем они отличаются от дропшиппинга?

Отличие от обычных онлайн-продаж (интернет-магазина)

По-перше, давайте подивимося на відмінності між прямим постачанням та звичайними онлайн-продажами. Обидва мають той самий магазин (сторінку продажів) в Інтернеті, але є такі відмінності у сфері відповідальності.

У магазині прямої доставки основним завданням є лише реклама та замовлення, а DSP відповідає за запити від покупця і т.д. (У деяких DSP магазин відповідає за виставлення рахунків покупцю. У мене є).

Як при прямій доставці, так і при звичайних онлайн-продажах, магазин виконує роботу з управління сайтом, але при прямій доставці з використанням DSP продукти замінюються на сайті на даній платформі. З іншого боку, у звичайних онлайн-продажах власник магазину відповідає за широкий спектр завдань з управління сайтом, від створення сайту до управління сервером (або запиту до керуючого агента) та дизайну сторінки (або запиту до дизайнера). .

Відмінності від філій

Партнерська програма та пряме постачання — це підприємства, які мають багато спільного в тому сенсі, що вони вибирають продукти, які пропонуються партнерськими сайтами та DSP. Однак афіліати вибирають продукти, розміщують посилання в блогах і т. д. і рекламують їх, і коли людина, яка перейшла за посиланням, укладає контракт (купівлю), афіліату виплачується комісійна винагорода як винагорода за успіх. У деяких випадках існує система винагороди, яка коштує кілька ієн за клік замість укладання контракту.

З іншого боку, в дропшипінгу власник володіє магазином і займається просуванням, замовленнями та керуванням сайтом. Замість того, щоб отримувати фіксований відсоток комісійних, ви можете визначити свою норму прибутку і організувати те, як продукти будуть відображатися в магазині. Як власник магазину, можна сказати, що дропшипінг тісно пов'язаний з продуктом, ніж просто реклама.

У сукупності дропшипінг має такі переваги. Відсутність витрат на простір або технічне обслуговування завдяки відсутності запасів Немає ризику затоварювання Немає необхідності в закупівельних витратах або клопотах DSP спрощує відкриття магазинів та управління сайтами Встановлення ціни товару та термінів просування безкоштовні DSP відповідає за підтримку покупців (запити, повернення тощо) DSP не вимагають щомісячної плати Ви можете вибирати з багатої лінійки продуктів DSP та продавати їх.

Таким чином, гідність дропшипінгу можна резюмувати в тому, що ви можете легко почати та вести бізнес з продажу як власник інтернет-магазину.

З іншого боку, недоліки дропшипінгу наведені нижче.

Важко контролювати відсутність на складі Я не можу сам домовитися про ціну покупки DSP не завжди має улюблені продукти У великих DSP є багато конкуруючих магазинів. Зниження цін для перемоги у конкурентній боротьбі ускладнює отримання прибутку Складно поглиблювати знання про продукти, тому що ми не отримуємо запитів і не маємо інвентарю. Необхідно провести заміну товарів у магазині згідно з модельним рядом DSP.

Недоліки дропшипінгу - це дві сторони однієї медалі з перевагами. Важливо мати на увазі, що важко зробити невеликий оборот у роботі порівняно із звичайним інтернет-магазином, тому що його легко запустити та працювати.

Читати далі

Список майданчиків з дропшипінгу

Вівторок, 21.05.2024, 21:29
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

sjo_dlja_turizma_i_rybalki_hikemen


Copyright MyCorp © 2024
uCoz