У сукупності пряме постачання має такі переваги
-
Відсутність витрат на простір чи технічне обслуговування завдяки нульовому інвентарю
-
Немає ризику затоварювання
-
Немає необхідності в закупівельних витратах або клопотах
-
DSP дозволяє легко відкривати магазини та керувати сайтами
-
Встановлення цін на товари та терміни просування безкоштовні.
-
DSP відповідає за підтримку покупця (запити, повернення тощо).
-
Деякі DSP не вимагають щомісячної плати
-
Ви можете вибирати з багатої лінійки продуктів DSP та продавати їх.
работать.
Таким чином, переваги прямої доставки можна резюмувати в тому, що ви можете легко розпочати та вести комерційний бізнес як власник інтернет-магазину.
З іншого боку, нижче наведені недоліки прямої доставки.
- Важко контролювати, немає на складі
-
Я не можу домовитися про ціну покупки самостійно
-
У DSP не завжди є улюблені продукти
-
Основними DSP є багато магазинів-конкурентів.
-
Зниження цін для перемоги у змаганні ускладнює отримання прибутку.
-
Важко поглибити знання про продукти, тому що ми не отримуємо запитів і не маємо запасів.
-
У магазині необхідно провести заміну товарів згідно з продуктовою лінійкою DSP.
Недоліки дропшипінгу – це дві сторони однієї медалі з перевагами. Важливо пам'ятати, що зробити невеликий поворот у роботі складно порівняно із звичайним інтернет-магазином, тому що його легко запустити та працювати.
Що потрібно мати на увазі при запуску прямої доставки
Завдяки прямій доставці за допомогою DSP ви можете легко мати свій власний магазин, зареєструвавшись у DSP. Ви можете отримати безліч порад від відкриття магазину до того, як рекламувати, за допомогою навчальних відеороликів та докладних пояснень.
Однак можна сказати, що спільне з багатьма онлайн-підприємствами, не обмежуючись прямою доставкою, полягає в тому, що важко залучити клієнтів, не володіючи ноу-хау реклами. Повною мірою використовуючи блоги, соціальні мережі, веб-сайти і т. д., необхідно не тільки просувати привабливість продукту, але також використовувати підхід, що веде до покупки, наприклад, кампанії та рекламні акції, що залучають користувачів. Як і у разі продажу у звичайних магазинах, важливо проаналізувати, як керувати магазинами-конкурентами, і навчитися використовувати їх у роботі власного магазину.
Дропшипінг, до якого відносно легко увійти, привабливий для новачків електронної комерції та тих, хто хоче вести бізнес в Інтернеті як побічний бізнес. Для тих, хто хоче мати свій власний інтернет-магазин і робити все від покупки до доставки, пряма доставка може бути варіантом отримання досвіду роботи. Як щодо того, щоб з'ясувати, чи це підходить вашому стилю домашнього бізнесу?
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Календар |
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
Архів записів |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|